1399-11-23 11:47
665
0
73158
پیش از ظهر امروز؛

پروژه های ورزشی گلستان با حضور معاون وزیر ورزش به بهره برداری رسید/سفر « سلطانی فر» به گلستان

سالن ورزشی فجر روستای اصفهانکلاته شهرستان گرگان و چندین پروژه ورزشی در گلستان امروز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش گلستان ما؛ به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سالن ورزشی روستایی اصفهانکلاته شهرستان گرگان امروز با حضور تقی زاده معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ، حق شناس استاندارگلستان، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال ۹۱ آغاز شده بود، در مساحت ۹۸۷ مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی به بهره برداری رسید.

همچنین بعد از این مراسم چمن مصنوعی شهرستان آق قلا هم با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سر درب و جایگاه تماشاگران با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان توسط حاج حمید موحد خیر ورزشیار شهرستان آق قلا ساخته شده است.

سالن ورزشی روستای حاجیکلاته علی آبادکتول  هم در ادامه با اعتبار۲۶ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۹۸۷ مترمربع از اعتبارات ملی امروز ۲۳ بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید .

زمین چمن مصنوعی  روستای مزرعه کتول، علی آباد کتول با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۶ شروع شده و از پروژه های استانی بوده است، افتتاح شد.

گفتنی است؛ فردا جمعه ۲۴ بهمن ماه نیز مسعود سلطانی‌ فر وزیر ورزش و جوانان به گلستان سفر خواهد کرد و سالن صدرای شهرستان بندرگز  و چند سالن ورزشی دیگر با حضور وی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.